Fredag

Äntligen fredag igen!:D Haha, det spelar ingen roll om jag jobbar helt oregelbundna tider och ibland hela helgerna, det känns fortfarande underbart med fredag! =) Idag struntade jag i att springa då jag satt i telefonkö från 10 till 11, sen när jag kom fram (pratade med SJ) så pratade vi i nästan en halvtimme! Jag håller bara på och kollar lite tågpriser, inget intressant! ^^, Så jaa, idag börjar jag jobbet 16.00-20.00 sen får jag see vad jag gör, jag känner för en lugn kväll!

Vad vill ni att jag ska blogga om?
Någonting jag funderat på länge! Det är så svårt att bara på måfå skriva själv, då blir det mycket "Idag har jag blaabla" och det enda intressanta är när jag har rest, ungefär. Finns det något ni vill att jag bloggar om, nåt jag ska börja diskutera om eller vad som helst? Jag är en riktig argument-person, älskar debatter så har ni nåt ni vill att jag ska ta upp så skriv det gärna till mig! :)

Kram och pussen!


Postat av: Anonym



Kanske att du ibland tar upp något ämne som är lite aktuellt (inte tvunget att det är det) och sen diskuterar det lite eller nått:) Typ saker som du reagerar på och vill säga din åsikt om.

2008-11-22 @ 21:10:31
Postat av: Tillan

Anonym: Okej, det ska jag tänka på!:)

2008-11-23 @ 00:54:26
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0