Gråtperiod

Har ni också gråtperioder ibland? Min är verkligen nu, jag är inte alls glad av mig, och börjar gråta av minsta lilla sak, jag låg och asböla till filmer hela natten för 2 dagar sen, nu sitter jag och lyssnar på lite youtube-klipp och tårarna bara rinner! Många av mina närmsta vänner åker nu, det börjar bli kallt, för kallt för att springa, jag vill inte vänta till februari och bara sitta här.. Vilka I-landsproblem..  Nämen jag är verkligen instabil just nu, om nån så mycket som petar på mig börjar jag gråta. Jag HATAR att Bonnie är i Oslo för jag inte kan träffa henne, jag HATAR att Filip åker bort ett halvår till Asien...! Nej jag är såklart så jävla glad för deras skull men vafan lämna mig inte! :'( 

 Dagens gråtlåtar:


Cover på Tears in Heaven av Eric Clapton
 

Cover på Iris av gogo dolls
 

Cover på Wonderwall av Oasis
 


Jag behöver min Bonnie, jag behöver henne hem!

Postat av: Bonnie

Min vackra! det gör verkligen ont i mig att jag inte kan finnas där för dig! speciellt under en sån period du har just nu. dom är så sjukligt jobbiga =(

jag börjar jobba på månag, å det kommer bli galet hårt. vi kommer stå typ minst 10 timmar om dan, sex dar i veckan (!!) å sälja till folk. iaf de två första veckorna, sen får man bara hoppas på att man lär sig snabbt och lyckas sälja mer på kortare tid.

men jag hoppas iaf att vi ska kunna hitta någon dag som jag kan ringa dig, saknar ju dig nåt otroligt! och även om jag inte kan finnas där i person, så finns jag där i tanken!

Jag älskar dig massor min fina, fina ängel!

2008-11-01 @ 18:55:33
Postat av: anchi

usch såna perioder är så sjukt jobbiga, har också såna ibland :( inte kul!

boyce avenue är kärlek förresten.

2008-11-02 @ 00:17:54
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Tillan

Anchi: mm :''/ aah underbara!

2008-11-02 @ 00:49:31
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0