In need of new clothes!

Hej allihopa! Haft en bra onsdag? =) Min ha varit väldigt lugn, förutom att jag jobbat 16.30-20.00 så har jag bara varit hemma! =) Jag har kollat in i min garderob idag och insett hur mycket jag behöver nya kläder! Flera nya tröjor (vill ha stickat, LOVE) och massa nya skor också!! Jag har inga vinterskor, hur smart är det? Just nu är jag rebellisk och vägrar köpa nya skor här i Sverige pga Liverpools UNDERBARA skor, vad säger du om en shoppingweekend i Liverpool Ida? Staying at the Malmaison hotel, ofc!

Förresten, förlåt för jag lägger ut så mycket om mina resor just nu, det kommer inte fortsätta länge till, jag vill bara ha alla resor ute på bloggen så när jag relaterar till dem så kan ni läsa om de eller bara gå in och kika lite på dem om ni vill! Dublin kommer upp ikväll, sen är det bara Paris och New York kvar! De blir så himla långa, jag vet men jag nämner inte ens hälften av det jag gjort på resan, ändå blir det så långt, plus med alla bilder! Förstår om ni inte orkar läsa men jag hoppas några gör det i varje fall, dom ligger snart ute allihopa så feel free!

På fredag är det löning, YEAY! Då ska jag fanemig shoppa! Lägger upp bilder här på bloggen om jag köper något, såklart! =) Ha en bra onsdag, själv ska jag bara fixa klart Dublinresan, sen blir det friends och frukt! Sen inatt ringa Ida!:*

PUSS på er, och TACK för alla kommentarerna, jag blir verkligen glad!

Postat av: Oben/Sandrara

Tillan! det e skitkul att läsa om dina resor! önskar att jag hade den möjligheten själv!

så bara fortsätt skriva! I love it!



BTW, your on later today on TRL=)

2008-11-13 @ 11:42:30
Postat av: Tillan

Sandra: Tack, jag blir så glad när det är uppskattat! :') Ja juste, haha shit! tack för påminnelsen ^^,

2008-11-13 @ 11:56:00
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0