21 januari, Ormbyn och indiska ungdomar!


Idag åkte vi allihopa ut på ett studiebesök till en ormby. De människor som bodde i den byn kan andra byar kontakta om de hade en giftig orm i byn, så kom dessa människor dit och hjälpte dom att ta bort den. De visade även upp en orm för oss och alla tjejer från vår skola som har ormfobi sprang iväg i panik, jag klappade den haha, jag har inte ormfobi alls!

Sen gick vi förbi en åker där de tillverkade tegelstenar och fick titta lite på det, sen var det dags för lunch! Vi gick runt lite till i en annan by, de hade planerat ett uppträdande för oss, små barn skulle dansa, de var så himla söta! Jag filmade in det:

 

Efter det åkte vi hem till Resortet och väntade in ungdomarna. Det skulle komma en klass av ungdomar som var runt 20årsåldern till vårt Resort, så skulle vi få delas upp i grupper och få prata med dem och jämföra våra liv, det var otroligt häftigt! I slutet så gjorde de en dans för oss, och vi gjorde "små grodorna" för dem, haha de var värsta seriösa och vi gjorde en liten barndans ^^, Efter det var det dags för middag sen behövde de åka igen!

Vi satt och skrev loggbok på stranden efter frukost!
 

Framme i Ormbyn! Haha, ALLA dessa människor skulle presentera
sig personligen, det tog säkert 45 minuter att bara lyssna på det!
 

Vi vandrade runt där och de visade oss omkring! 
 

Ormen!
 

Tegelstenarna som de tillverkade!
 

Lunchdags! Jag blev van vid att äta med handen!
 

Vi träffade på en transa! :'D Så oväntat!
 

Framme i nästa by!
 

åååh <3<3
 

Vi flck fler blommor!
 

HAHA, vi gjorde små grodorna för barnen! ^^,
 

Ungdomarna har anlänt! =)
 

Jag, Julia och och Josephin var i samma grupp tillsammans med tre tjejer från Indien! 
 

Vi satt på stranden!
 

Vi försökte lära dom att dansa som vi gör och de försökte lära
oss att dansa som de gör, haha totalt annorlundam minst sagt!
 

Julia och jag med tjejerna :)
 

Vi =)
 

När de visade upp deras dans för oss! =)
 

HAHA! Miccan var skönast!
Miccan till sin indier: "I love meat! you know those falusausages?"
Indiern "Oh lord you eat a lot of animals!! :O"
HAHAHA
 

Efter indierna åkt så var jag och Jossan inte trötta så vi sprang och ¨
flummade runt vid poolen istället, och lekte vid en palm! ^^,
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0