19 januari, föreläsning om olika religioner med en tandläkare!


Vi åkte till en tandläkare som även var väldigt insatt i alla olika religioner (själv var han kristen) och skulle hålla en föreläsning för vår grupp (Emma, Sofia och jag) och den andra gruppen (Stina, Katta och Louise) och vår handledare Birgitta. Det dumma var att han började berätta ytligt om alla religioner som fanns, allt det där kunde vi redan, vi läste faktiskt religion a&b i skolan! Han märkte hur uttråkade vi blev och avrundade det ganska snabbt i slutet!

Efter genomgången så insisterade han att få bjuda oss på lunch tillsammans med hans familj (fru och två barn). Detta var en ganska rik familj så det var annorlunda att träffa dom, jämfört med dem som vi hittills träffat. De bjöd oss på värsta fina  restaurangen med sjuukt god mat, jag dregglar fortfarande när jag tänker på den där maten! ^^,

Vi kom hem på kvällen igen, då var det middag, kvällsdopp i poolen och spela poker hos Katta, Stina och Louise med massa annat folk! =)

Så bär det av igen mot nästa föreläsning!
 

Jag trodde seriöst jag skulle somna!
 

Lunchen! =)
 

Så otroligt gott! :*
 

Hans två söta barn! :)
 

Home again! :)
 

Pokerkväll hos tjejerna! =)
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0