Johan Palm-hysterin!

Jag måste bara snabbt nämna den här extrema hysterin kring den här 16-åriga lilla idol-killen Johan Palm? De här tjejerna bara faller som stenar för honom, det här klippet kunde jag inte ens titta på, jag var tvungen att blunda för det är så pinsamt! Samtidigt när jag ser på det här, läste om tjejen i tidningen så slår det mig att jag själv varit sån här, i Westlife! Hon är 12 år och jag var 12-14 när jag var galen i Westlife, dock skrek jag aldrig mot dem, förutom på deras konserter förstås. Men jag var på förstasidan med mina kompisar i tidningen när Westlife var här och nämnd i radio och allt möjligt. Men det känns fortfarande som en skillnad med världskändisar och en svensk idol? Kanske inte, men en sån här hysteri som den här tjejen har var fan inte ens jag i närheten av!  

 


Vad tycker ni kring det här? Hon kan ju inte ens andas i slutet! :P

Postat av: MALIN (ATHJ @bdb)

Jag såg det och jag älskar Johan:D Men ja hon överdriver lite kanske:D men men Jag hade gjort så om det var TH :;D Men jag skakade och GRÄÄÄÄT som en gris när han åkte ut:´´´´´´(((( (i typ 1½timma:´´(

2008-11-29 @ 20:37:20
Postat av: Tillan

Tillan: nämen haha :'D trogna fans har han i alla fall!:)

2008-11-29 @ 20:43:31
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: ATHJ

Klart:D

2008-11-29 @ 20:52:05
Postat av: p

det ser ju bara fejk ut, hela grejjen. Pinsamt var ordeet iallafall! Varför inte ta vara på stunden när man ges en sån underbar chans som nån minut med sin idol? Tokigt..

2008-11-29 @ 23:30:55
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Tillan

P: jag förstår dig men samtidigt, hon svimmade ju. svårt att fejka nåt sånt.. :/ hon var trots allt bara tolv men det är ju hysteriskt, hel klart asså!

2008-11-30 @ 02:59:59
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: b

jag tycket att det var vääldigt pinsamt!

2008-11-30 @ 15:45:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0