kalltkalltkallt

Godmorgon people! Shite vad det är ruggigt väder ute, eller hur? Jag vaknade upp i hopp om lite lugnare och varmare väder, men icke! Snön bara vräker ner plus att det blåser så det blir som snövirvlar ute! Snacka om att jag inte tänker sätta min fot utanför dörren innan jag ska till jobbet vid 3! Jag är lätt en sommarperson, hade det varit sommar nu så hade alla ytterdörrar stått öppna, det hade varit minst lika varmt inne som ute och jag hade sprungit runt i en av mina 25 älskade klänningar (är galen i klänningar!), men nejnej.. det får jag vänta ett braa tag tills jag kan göra igen!  

Nu ska jag inte gräva ner mig i de hemska tankarna, det är fakltiskt väldigt mysigt med vinter och snö just nu, nu kommer adventsmånaden och sen är det jul och nyår! =) Det är roliga tider och det ska man ta vara på oxå!

Nu ska jag köra lite styrketräning innan frukost, puss på er!

Tog precis bilden från mitt fönster
 

Nu är det myskläder som gäller, jag har ca 10 par med mys-mjukiskläder
att gosa in mig i nu under vintertiden, till&med mössan åker på.. inomhus!
 

Nya låttips! Sum 41, ett grymt bra band! Här är några av mina favoritlåtar:
* With me
* The Hell song
* Best of me
* Pieces


Check'em out! =)


Postat av: elvira

Hahah lol, alla tips haru fått från mej:P!

2008-11-24 @ 13:04:05
Postat av: isabelle

pieces är superbra :)

2008-11-24 @ 18:31:07
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0