Lista

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Ja, det har jag. Det har hänt flera gånger då jag hade lätt för att säga "jag älskar dig" när jag var yngre. Jag har väldigt lätt att tycka om andra och jag bara älskar kompisar att jag på ett sätt älskar alla, haha.

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Usch, det har jag säkert gjort någon gång när jag var i mitt sämsta dåliga självförtroende! Fast jag har aldrig fått nån att sätta på sig någonting som var fult men exempelvis om det stod mellan två klänningar så valde jag den som inte framhävde alla kurvorna lika mycket. Detta skulle jag dock aldrig göra nu, men det har nog hänt nån gång när jag mådde som sämst, skulle jag tro.

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Hmm, jafan.. det har jag! :P Men asså det har varit okej, inte att de var otrogna med mig!

. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Har aldrig haft ett seriöst förhållande, bara massa dejts och så men jag skulle nog aldrig vara otrogen!

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Ja, det har nog alla gjort! Eller jag kommer inte på något nu men förvridit storyn en händelse har jag gjort.

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Samma sak här, vridit på sanningen och förvärrat storyn för den personen i såna fall men inte kommit på något själv!

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
-

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Ja det har jag! Inte för jag inte står för vad jag säger men det känns inte nödvändigt att skriva "Tillan" till någon jag inte ens känner. Jag har inte suttit och varit taskig i kommentarerna men kanske gett kritik eller påpekat något, detta var dock innan jag hade en egen blogg, för nu skriver jag alltid mitt namn och länkar till min egen blogg!

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Haha, som fan! Dock inte i gymnasiet, då var jag seriös, skolan är viktig! Men typ i grundskolan!

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Njaa, ser inte riktigt på det så.. :S

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
-


Tog listan av Petriss 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0