Lördag

Igår blev en lugn kväll, jag åkte till stan och mötte upp Anna och Josse! De hade käkat middag på stan med Sandra och sen drog hon hem och vi tre gick och hyrde film! Vi såg en sån jääkla äcklig film, Schrooms hette den, se den om ni gillar skräck!

Förresten, haha! Vi tre gjorde bor oss TOTALT igår. Vi var påväg till seveneleven på Östermalm, då passerade vi hotellet där alla idolerna alltid bor, och Josse var lite lullig så v i börjar spåra lite! Alla vi tre var ju största Westlifefansen för ca 5 år sen och började snacka om hur Anna skulle ta Johan, Josse ta Robin och jag ta Kevin (vi hade precis lärt oss namnen på dem då ingen av oss ens följer Idol). Precis när vi går förbi hotellet jag säger högt "åh kevin, du blir min så ska jag lära dig svenska" och vem tror ni kommer ut från hotellet och passerade oss för han skulle åt hållet vi kom ifrån, precis när jag sa det om inte Kevin från idol? Haha, Josse börja grina av skratt, Anna ba: "Men va? var det han? :P" Så sämst!

Haha, jaja! Idag jobbar jag 12-19 sen ska jag träffa Rebecka ikväll, men jag lägger ut en lista jag gjort också eftersom jag nog inte kommer kunna blogga på ett tag! Puss! =)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0