Måndag

Heej folket!

Hoppas ni läser om min Indienresa, den tar mig år och dagar att lägga ut! =P Jag har till och med gett Indien en egen mapp på bloggen för det blev så många inlägg! 

Herregud, imorgon åker jag till Ida, jag måste börja packa nu! Imorgon ska jag till stan, fixa naglarna och handla det sista jag behöver inför resan bara. En notering, nu var det ett år sen jag och Viran åkte till Essen, det är heelt stört! Shite vad tiden gått fort! Nu ska jag ut och springa 6 km! Vi hörs efter det, resten om Indien kommer idag! Puss!  

Idag åker Filip! :( Den här låten har jag fått från honom, så feett skön låt!
Wine pon di edge - Busy signal
 

Fan vad jag kommer sakna dig, Filip! Men en bra nyhet är att min älskade
Astrid kommer hem på fredag :'D Henne jag typ bor hos eftersom hon bor i
Lidingö centrum själv med en kompis, så jag drar dit lite var dag, men nu
har hon varit i New York sen september så jag har inte kunnat deet! :( ;___;


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0