Ny dag, nya tag!

Idag vaknade jag upp vid 10-tiden, drog ut och sprang och nu är systeryster här! =) Amanda har ju flyttat ihop med sin pojkvän så det är inte ofta vi ses nu mer, men imorgon blir det heldag, bara hon och jag! =) Nu ska jag springa ner och vara mer social, men ikväll kommer mer från New York-resan! Jag vet att de flesta av er redan läst det på min bilddagbok men jag vill i varje fall att det ska ligga ute här! =)

Förresten, läs mitt förra inlägg och hjälp mig med bootsen, vilka ska jag behålla?! Funderar helt ärligt på båda två! ^^, Det finns bilder på båda två så snälla hjälp mig! Ha en bra dag hörrni, så hörs vi ikväll! =) Puss!


Några bilder på mig och syrran från när vi var med Anna i Dublin!
 
 
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0