Onsdag

Godorgon =)
Snön ligger kvar som ett tjockt täcke, det är jättefint men jag hatar att det kommer smälta bort till jul och nyår! Om snön bara hade kunnat vänta i 3-4 veckor till med att komma ner så hade det varit perfekt! Menmen, antar att vi måste vara glada att vi ens får nån snö nu mer med tanke på den globala uppvärmningen, skrämmande..

Idag då, jag ska på ett möte på jobbet klockan 12-13.00, sen ska jag luncha på stan med Sandra och börja julhandlingen litegrann, sen klockan 16.00 börjar jag jobbet, ett kort pass till 20.00! Men detta gör så jag inte är hemma förrän 21 ikväll, men jag har lagt ut 3-4 augusti i New York + 5-6 augusti i New York, så läs gärna igenom och kommentera dem, så kommer 7e augusti i New York sent ikväll! =)

Nu måste jag börja min styrketräning om jag ska hinna innan jag ska börja fixa mig, pusspuss!

Postat av: hanna (backtozero@bdb)

orka att ni får snö i sthlm men inte vi i gbg, det regnar och är äckligt väder!

jag kommer dirr och åker pulka med er !

haha

2008-11-26 @ 20:26:04
URL: http://hannalyseell.blogg.se/
Postat av: Tillan

Hanna: haha gör så ^^

2008-11-27 @ 00:11:09
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0