Onsdagkväll

Idag var jag faktiskt ute och sprang 6 km i morse!! Fyfan vad kallt det var, men skönt ändå! Sen har jag varit hos doktorn inför en liten operation jag ska göra den 4e december (längtar!). Jobbade 16,30-20.00 idag oxå (som vanligt ^^) och jag fick nyss reda på att Sabina är här på Lidingö, en av tjejerna som var med mig och Ida i Liverpool! =) Hon är här hos sin moster som bor på Lidingö, tänkte ta och träffa henne en stund ikväll!

Åh, kommer ni ihåg den där italienaren jag berättade om, han jag träffade på bussen? Vi har stött på varandra på bussen ett par gånger nu och pratar som normala kompisar, haha lite kul! Jaja, ska ut och ringa ett samtal innan jag träffar Sabina, men vi hörs folks! Puuss!

I miss you my very, very best friend! Bonnie Sandell <3
 

Postat av: Anonym

vad ska du göra för operation?

2008-11-20 @ 10:08:22
Postat av: malin

oj, vad är det för operation du ska göra då montro? Berätta nu, du som berättar allt annat i bloggen!:):)

2008-11-20 @ 19:37:17
Postat av: Tillan

Anonym och Malin: Det är ingen skönhetsoperation, kan jag berätta, kan berätta efter operationen om jag känner att jag kan berätta om det, det är ändå ganska personligt!

2008-11-20 @ 23:35:07
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Bnoni

heej mina älskade underbara vackra fina ängel!!!

vill bara säga att jag saknar dig ngt otroooligt mkt, å att jag förmodligen kmr resa runt i Norge i 4 veckor med jobbet =P skit skumt, men de e jag å 6 pers till som ska åka till olika ställen å sälja omega-3 samt tele2 abonnemang, hel stört. jag åker på måndag isf, men jag ska försöka kunna ringa dig innan dess =)

Jag älskar dig massor sötnos! pussar å kramar!

2008-11-21 @ 19:18:47
Postat av: Tillan

Bnoni: heej hjärtat!! nääääe ska du? fan vad kul, eller?:D ja dumåste höra av dig innan (och gärna under tiden) du är borta och åker runt i Norge! =) Saknar dig så det gör ont fan! :( jag älskar dig också, jättemkt, vi hörs snart! <3

2008-11-21 @ 20:50:31
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0