Paris-bilderna nr 1

Jag på flygbussen, påväg till Arlanda flygplats! =)
 

Jag och Ewe på flyget! =)
 

And we're in Paris!:'D
 

På hotellet, väldigt mysigt!=)
 

Vi gick ut första kvällen för att ta något att dricka bara, ingen alkohol eller
så, vi var helt slut men kände att något måste man ju göra första kvällen!
 

På baren!
 

Dagen efter, fredagen den 20e juni! Shoppingtime!
 

Frukost på Mcdonalds! :P 
 

Ett av shoppingcentrumen! Helloo Paris!
 

Arenan! =) Parc des Princes!
 

Tokio Hotels trunks!
 

Fansen som köade!
 

Evelina och jag! =)
 

Vi satte oss på en bänk på andra sidan och började sen prata lite med TH's crew!
 

Hela dagen gick vi, här har ni Champs-Elysee!
 

Fotokrig på kvällen, det blev förövrigt en hemmakväll!
 

21a juni, showtime! Evelina och Emma studsar ner för trappan! =)
 

Lunch! =)
 

I parken vid arenan, vi chillade!
 


Franskarna vi snackade med, HAHA ni ser killen med svart hår till vänster
om Madde? Han blev så exalterad när hans kompis ville fota han, Madde
och Emma så han sprang och satte sig emellan dem, han flög fram så fort
för att fånga platsen emellan dem att han föll rakt baklänges på rygg med
benen upp i luften, och för att stoppa fallet råkade han grabba tag i Emmas
ena bröst! Haha, jag skrattade så jag grät, det gjorde verkligen dagen, haha!
 

Mirre och hennes kompisar! =) Vi mötte upp dem på Mcdonalds!
 

Sweden rox!
 

Äntligen inne, men fyfaan vad varmt det var! x(
 

Madde och Ewe kämpade på i solen *tre timmar kvar, tre timmar kvar!!*
 

Tillslut gick vi in och satte oss på golvet, det var föör varmt!
 


Ja, som ni ser så gallskrek alla konstant från att de blev insläppta (ca 3 timmar
innan showen ens började) tills de skulle ut igen, då allting var slut! Aj, mina öron!
 

Dessa tjejer hade jag kunnat SKJUTA! De stod där nere och försökte få
igång vågen och försökte tagga upp publiken! Who he hell do you think
you are?! Åh, jag var så irriterad när jag satt där att jag hade kunnat döda!!
 

Förbandet, dom typ sög!
 

Jag och Emma var in princip 2 pölar nu av svett!
 

Swedeeeeeeeeeeen!
 


Ewe slog till mig och pekade bakåt, ca 5-7 meter över oss stod Mirre
och hennes polare, haha vad är oddsen! =) Vi såg, på tal om det, så
himla många Sverigeflaggor, minst fyra stycken! + massa andra länders!
 


So it begun! :D
 


Cool scen va? Helt sjukt! Liebe die sekunde!
 

Gjorde bara copyright på mina bättre bilder, här kommer några av dem:
 
 
 
 


Under Wir sterben niemaus så höll alla upp ett papper med ett svart hjärta
på, så coolt att det verkligen funkade, ser ni hur många som gjorde det??  
 

Bill pratar!
 

En av mina videos:

Geh! Jag och Emma satte oss ner och gungade till låten! =)
 

Tryck HÄR för att se den coolaste trailern/sammanfattningen av hela konserten, så förstår ni som inte var där lite mer i varje fall av hur ball den här konserten var!

Postat av: Annie

OMG! jag e sjukligt avensjuk på dig! tittade på geh, den va helt seriöst as cool! lyckliga dig att få se dom live å allt! :) some day! så ska jag också se, tills dess får ja titta din blogg istället haha ;)

2008-11-25 @ 19:24:13
Postat av: Tillan

Annie: Naw, gullunge:) dom är jättebra live, hoppas du ser dom live nån gång oxå!:) Haha, ja du får gladeligen följa min blogg med! =)

2008-11-25 @ 21:30:55
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0