Paris-bilderna nr 2

Vi tog en taxi för att åka förbi deras hotell en snabbis (trodde vi, ja)
och åkte förbi Eiffeltornet, det lös så otroligt vackert på kvällen! =)

 

Framme vid hotellet
 

Nånstans i högen till vänster stod Madde och Ewe, jag och Emma satt
på trottoaren på andra sidan gatan (det är därifrån jag tar bilden) & chilla!
 

Emma och jag, skapligt roade! ^^
 

Vi var så sjukt fräscha, vi satt och kollade igenom våra bilder från resan
på våra kameror och jag satt och grinskrattade av Emmas sköna humor!
 

Poliser!
 

Svenne-Tillan! ^^ Ser ut som ett typiskt kändisfan på bilden! Jag hade flaggan
över mig för jag hade bränt mig på axlarna av solen, jag gick runt så i Paris^^
 

När vi insåg att dom dragit bakvägen så drog vi ut på stan för att få tag
på en taxi, vilket var omöjligt! Metron hade slutat gå och vi hade iingen
aning om vart vi var, vi kunde inte komma hem igen! Klockan var 2! x(
 

Tillslut vände vi tillbaka till Tokio Hotels hotell, vi bad dem i receptionen
att boka en taxi åt oss, men de sa att det var omöjligt att få tag i en! Då
satte vi oss i ett hörn på andra sidan gatan av hotellet igen, vi kände oss
trygga där då det låg massa fans och sov på gatan (bl a på bilden) och
vakter fanns lite överallt, det fanns så många läskiga killar som förföljde
oss när vi bara vandrade runt i stan att vi kände oss säkrast att sitta här!
 

Jag fick till slut med mig Madde att gå till en hamburger-restaurang, där
köpte vi mat, vatten och kunde kissa (HEAVEN!!) Sen gick vi tillbaka till
vår lodarhörna där Emma och Evelina satt och väntade!
 
 

Jag hittade den här på marken, märkte kort därefter att det tillhörde våra
lodargrannar som somnat på marken, otroligt charmiga människor! ^^,
 

Solen började gå upp! X(
 

Efter Tokio Hotel kommit tillbaka (gasat bakvägen) så började det regna
så vi ställde oss under ett tak bredvid hotellet! Då såg vi en taxi och skrek 
och sprang efter den och fick den! Den taxichauffören vart då min bästis! 
 

Dagen efter, Ewe påväg till flygplatsen!
 

Frukost på flygplatsen!
 
 

Påväg hem från flygplatsen!
 

Trötta, slitna och kunde inte hitta hem till hotellet xD
 

När vi kom hem så gick jag och Emma ut för att köpa hem pizza!
 

Hemmakväll!
 

Sista dagen i Paris! Ute med tuppen för att ta en heldag i Paris!
 
 
 

Hemma igen, gjorde oss iordning för att gå ut och äta middag! =)
 

Vår typ första och enda riktiga måltid på resan, haha!
 

Hemma igen, redo att förkröka, här försöker Emma och Evelina desperat
få upp vinflaskan, ingen av oss var direkt proffisionella vinöppnare! ^^,
 

Jag och Evelina! =)
 

Jag och Madde! <3
 

Jag vid mitt s k rökfönster! ^^,
 

OH yeah girls, shake it now!
 

HAHA, Madde fotade mig och Emma på toaletten! Vi var redan här
så sjukt fulla, vilket kanske förklarar bilden, behövde cencureras!
 

Emma och jag på tågstationen!
 

Emma got turned on! Old guys are the shit, right? ^^,
 

Jag på tåget!
 

Madde och jag! ^^
 

Framme vid baren, redo att supa vidare! ^^ Vi hade skitkul verkligen,
högljuddast var vi oxå, och det fick vi höra ett par ggr under kvällen! :P  
 

Ewe och Madde med våra britter! ;)
 
HAHA, han ser ut som en FISK!
 

Där satt jag på en stol i mitten, helt mobbad! Haha närå, jag sprang ju
mellan borden eftersom det satt irländare, britter och skottar omkring
oss, jag var i himmelriket! Just på bilden satt jag emellan vårt bord med
britterna och bordet bakom, där ett gammal par från Skottland satt, love!
 

Emma, Ewe och en av britterna vid Eiffeltornet!
 

Hemma vid fyra-tiden, efterkäkade! ^^,
 

Hemgång! Packade för utcheckning!
 

Vi åt frukost på någon restaurang som låg bara ett par minuter
gåväg från vårt hotell, det blev biff med pommes, bra frulle! ^^
 

Jag vid eiffeltornet, otroligt vacker, jag bjuder :D ^^
 

Vi hade ju massa spare-time i Paris innan flyget gick så vi åkte
till Eiffeltornet och la oss i en park och softade i solen på gräset!
 

Vårt dreggelobjekt, man that guy could dance!
 

Det där var dock tyvärr inzoomat, såhär långt ifrån satt vi egentligen,
jag har ringat in honom med den svarta fyrkanten ifall ni inte ser han! ^^
 

Så otroligt mysig park!=)
 

Eiffeltornet!
 

På flygplatsen, vårt flyg vart över en timme försenat! x(
 

Tjejerna på flyget, sussade gott!
 
 

Och jag, jag sov dock inte men vilade ögonen och lyssnade på ipoden=)
 


The end! Hope you enjoyed! =)

Postat av: Anonym

du verkar vara heelt besatt av tokio hotel! är du det? =P

2008-11-25 @ 08:37:35
Postat av: Tillan

Anonym: HAHA, nej! Jag älskar deras musik men jag är inte besatt av dom som personer alls! visst är dom snygga men iom du tänker på att vi satt vid hotellet, läs texten om resan innan du kommenterar :P Jag hade gjort vad som helst för att få slippa sitta där! :P

2008-11-25 @ 11:59:05
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0