Resedagboken!

Sitter strongt och läser igenom Johannas och Lovisas resedagbok, dom är ju i Australien. Jag är SÅ avundsjuk på dom, de verkar ha så jääkla kul, bara spontant lallar runt och gör vad som än faller dom in! Shite vad jag oxå vill åka bort! Jag och Anna satt och pratade om det igår, om vi ska dra på en lång resa i januari istället, i typ tre månader, komma hem och jobba lite till och sen flytta till London... men samtidigt så pallar jag inte komma tillbaka hit efter den långa resan, börja spara pengar igen och seen flytta! Jag vill flytta nununu!! Nu när flera av mina bästa Coop-polare slutat också så är inte jobbet samma sak längre heller :(

Tål att tänkas på! Nu ska jag köra mitt styrketräningspass! Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0