Rökförbud

Hej folks, nu är jag hemma igen! Jag och syrran gick i lite affärer, testade så sjuukt fina klänningar och hon köpte ett par asballa, svarta kostymshorts! Jag kom nyss hem till något hemskt, ett brev från min läkare om att jag inte får röka 2 veckor innan operationen och inte på en hel vecka efter oprationen heller, nackdelen är ju att det är bara 6 dagar kvar tills operationen är så det blir inga två veckor för mig, men jag ringde in till dem och frågade och det verkade lugnt om jag slutar nu i varje fall.. Men herregud, jag är en rökare och får nu inte röka på två veckor! Hur faan ska jag klara mig? Gud vad hemskt, nu inser man verkligen hur beroende man är, men jag ska klara det!!

Nu ska jag fixa in bilderna till inlägget 7e augusti från New York, publicerar det nog om ett par timmar som mest, puss! =)


Postat av: p

vad är det för operation du ska göra? låter alltid så allvarligt när det gäller sjukhus och grejjer ;/

2008-11-28 @ 16:47:42
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Tillan

P: kommer berätta efter den är gjord! :)

2008-11-28 @ 16:48:53
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0