Saw 5

Idag gick jag på stan själv och inhandlade lite nödvändiga stuffs, det blev en mascara, ögonpenna, brunkräm, läppbalsam, en mössa, en skjorta, två par örhängen (stora ringar OF COURSE) och dove! =) Jag blev riktigt nöjd med köpen! Idag hade jag btw en väldigt ovanlig outfit på mig själv! Hör och häpna.. jeans(jag har inte burit jeans på typ ett halvår, har bara känt mig obekväm i det), ett linne med min svarta korta jacka från New York över, mina svarta högklackade boots och min svarta nya mössa, till det silversmycken och mina nya svartsilvriga örhängen! =)

Jag skulle möta brorsan vid Sergel klockan 18, han svarade inte på telefonen och var inte där, GUD vad orolig jag blev! Även om han är 32, det kan fan ha hänt nånting i alla fall! Sen tillslut får jag tag på honom, då hade han varit på gymmet, suck! Aja, sen bjöd han mig på middag, indisk mat! =) Vi såg Saw 5 på sergel sen, den var bra men USCH så äcklig! Det börjar även bli liite uttjatat med "I wanna play a game"-repliken måste jag säga! Men det jag gillar med filmerna är att det alltid är så bra förklaringar till vad som händer, och att alla blir så ägda av Saw-killen, om de bara skulle lyssnat på honom så hade de klarat sig! 

Efter bion så skjutsade bro hem mig, vi satt och pumpade hans skiva som han och hans band spelade in för typ 10 år sen, gryym musik! Nu är vi hemma och chillar, han ska snart hem till sig! =) Skön kväll, thanx bro!

Dagens inköp:

 
 
 
 
 
 

Jackan från New York!
 

Kort sagt såg jag ut såhär idag (ansiktet blev utdraget pga cpkameran så jag cencurera):


Hoppas ni har/haft en mysig fredag! Jag ska upp 7 imorgon,
jag ska jobba till 16, så jag måste sova snart! Pusspuss! <3


Postat av: Ida

Tillan i JEANS? Det här är alltså andra (!) gången jag sett dig i jeans. Haha! Älskar de mörka örhängena! :) Närbilden på dig i mössan var jättefin, en av de finaste på dig faktiskt.

2008-11-15 @ 16:55:34
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Ida: Haha verkligen! Jag trivdes faktiskt i det (HÖR&HÄPNA) så nu ska jag faktiskt börja använda jeans mera:) Tack! :D

2008-11-15 @ 18:06:23
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0