Skitdag!

Det här har varit en dålig dag, en dag med konflikter och dåligt självförtroende mixat. Vad blir det tror ni? Onödigt dramatiska bråk med tårar och massa tjaffs. På det har jag ätit massa godis (tröstätit) istället för middag, smart!

Usch, nu vill jag bara gömma mig under täcket, helst av allt vill jag nog åka hem till Sandra, min Sandra! Men det går inte för det tar minst en timme men jag funderar ändå på det för jag behöver henne, för att inte tala om min Bonnie...! Hatar denna eviga saknaden..

Thank you God för my sisters and my brother anyways! Vet inte vad jag skulle göra utan er! Erik, Amanda och Viran! Nu ska jag sluta småsnacka och gå ifrån datorn, bäst så! Tack för ni finns, ni som läser och bryr er ♥


Jag har skrivit klart New York 7 augusti men fixar in bilderna och lägger ut allt imorgon, orkar inte riktigt nu och sen finns ju allt på min bilddagbok också så ni kan/har säkert läst om det där!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0