Söndag

Jag är så trött, snälla låt mig få sova vidare? Jag har inte sovit ut sen, jag minns inte senast! Jag har ställt klockan pga jobb eller träning de senaste veckorna innan EMA och i Liverpool sov jag kanske som mest 5 timmar på en natt! Och igår började jag 11 på jobbet, idag börjar jag också 11-19 och imorgon börjar jag 12-21.20! Man måste ändå ställa klockan vid 9-10 när man börjar vid dessa tider och jag skulle bara behöva att få gå och lägga mig och inte ställa klockan! Bara få sova ut i all evighet! Shite, jag skulle gå i ide!

Nu måste jag duscha innan jobbet, Liverpoolresan is coming out tonight, Puss!

Två fina bilder på Tokio Hotel från röda mattan! =)
 
 

Postat av: isabelle

sv: haha, ja jag är 18 :) fast jag går fortfarande i skolan, så isånnfall blir det att resa nästa år när jag gått ut :p

men det skulel verkligen vara jätterolig:D

läste att du skulle till england.. ska du plugga där eller bara jobba? :)

2008-11-09 @ 12:51:02
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Tillan

Isabelle: :D Jag ska till london och jobba, älskar England, hela Storbrittanien egentligen så jag vill verkligen bo och jobba där ett tag, så det ska jag=)

2008-11-09 @ 14:41:45
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: isabelle

oh gud vad kul :) london är så himla fint, var där förut på shoppingsemester :p

ha det så kul där ;D

2008-11-09 @ 15:00:46
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: sabina

guuud, jag ser ju hemsk ut , hehehe :<

men gud vad kul det var =D

2008-11-09 @ 21:37:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0