Sovdags!

Har precis lagt ut ett till inlägg om Liverpoolresan, 6e november! Det är inlägget innan detta! Läs&kommentera så skriver jag om 7e nov. imorn!
Nu ska jag sova! Jag ska ju upp nio imorgon och se mig själv på MTV, när jag ställer en fråga till Tokio Hotel på TRL, det är repris! :D Så titta om ni vill se det! Jag fick massa flashbacks nu från New York bara för det, saknar det!!

Jag, Rebecka och Katie front row på Starland Ballroom i New Jersey!  
7 augusti 2008! (Ska snart lägga ut om den här resan på bloggen oxå!)

 

En av våra videos, slutet av Don't jump (tryck på watch in high quality):
 

Min favoritlåt, Black! Min och Rebeckas video (tryck på watch in high quality):
 
Lyssna när Tom drar igång sin elgitarr, då hör man mig "wohoo, go tom wooaah!"
Jag ÄLSKAR den här låten och jag älskar när han börjar dra igång elgitarren! :D


Jag i Stamford! =)

 


Nu ska jag sova, hörs imorgon!:*

Postat av: Anonym

det blir liiite väl överdrivet när du bara skriver om dina resor hela tiden i typ 3 meter långa inlägg

2008-11-12 @ 10:41:25
Postat av: Tillan

Anonym: 1. det är pga mina resor som jag startade den här bloggen!

2. det gör jag nu i början när jag ska få ut alla resor på bloggen, sen kommer jag inte blogga om resorna förrän det kommer än ny, jag vill bara att alla ska ligga ute på bloggen!

3. Läs den inte då?:P

2008-11-12 @ 11:42:55
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0