Spanien, San Sebastián 24-29/2 2008

Jag och min allra bästa och äldsta vän, Bonnie hade länge pratat om att flytta till Spanien, San Sebastián efter gymnasiet. San Sebastián var där jag var med tjejerna sommaren 2007 också, det är min fristad, min favoritstad, I looove it! Men det blev tillslut inte så att vi flyttade dit, det var för krångligt med att lära sig spanskan plus att det ligger så otroligt off på ett sätt! Men det var i varje fall anledningen till att vi åkte dit nu, för att se hur det var och Bonnie behövde ju se det för första gången! Det var en helt underbar resa och vi hade som vanligt så kul som bara Bnoni och Tulls kan ha tillsammans =) Eller ska vi säga Bérra och Jóhan? Haha, vi fick för oss att snacka göteborska och döpa om oss till de namnen  och spela lite bondeaktiga, haha! Svårt att fatta att det var kul nu i efterhand menmen!

23e februari

Hemma hos Bonnie kvällen innan!
  

24e februari

Bnoni och jag på bussen i Barcelona! :D
  

På en hotelltoa i Barcelona!
 

Bonnie somnade på bussen från Barcelona till San Sebastián!
 

Äntligen framme, efter 9 timmars buss!
  

Jag på balkongen, kvällscigg innan sängdags! ;*
 

25e februari! 

Frukosttime på vår balkong! =)
 

Älskar det här torget!
  

En härlig dagspromenad i San Sebastián!

  

Bnoni med sin kaffe!
 

 Min Bonnie!
 

Så kan jag sitta i timmar, älskar den platsen!
 

Torget by night! :*
  

Min vackra Bonnie!
 

 
Ohlalaa!
 

Så såg jag ut!=)
  

Let's parteeeeeey!
  

Jag och en av amerikanarna vi träffa! =P  
 

Dansade med killarna! ^^

 

Bnoni filmade när jag dansade med amerikanarna! ^^,


<3
 

Haha, behövde cencurera där!^^,
 

26e februari


BAKIS!
 

Bakiskäk, ÄLSKAR den mackan!
 

The day after-dose!  
   

Fixade och redo att åka till Zarautz för att äta middag! Zarautz var där
jag var med Paula och hennes familj, första gången jag var här, 2006!
 

<3!
 

Middagsdax!
 

Flum på hemvägen till San Sebastián!
 

Vit tog ett glas vin på en bar nära vårt hostel, innan vi gick för att lägga
oss, vi hade partat för hårt igår att vi pallade inte två dagar i rad idag! ^^,
 

27e februari

Dagen efter var vi och shoppade en massa men hade inte med mig
kameran då, så de första bilderna på denna dag vart på förkröket!
This is my hot Bnoni, babes!
 

Jag! =)
 

 

Middagen, M-MM!


Förkrök på balkongen som vanligt :D
 

Christian och jag! =)
 

HAHA, bara för jag var så mycket med Christian så sprang Bonnie, full som hon
var in på toaletten och hade ett samtal med kameran! ^^, Bnoni éé bäääst! Som
ni hör så pratar hon om Jóhan och Bérra, det var våra smeknamn i Spanien ^^,
  

Smurfen, Bonnie och Christian!
 
 

Christian och jag!
 

Dans på ZM (mitt och tjejernas stammisställe Spanien 07)
Ni ser mig och Christian där bak!
 

Vakten och jag! HAHA, han kände igen mig från Sommaren 07, då hade han
släppt in oss alla gratis om jag tillät honom ge mig stämpel över bröstet, haha!

 

28e februari

Time to go home! Bussen till Barcelona gick på eftermiddagen!
 

Bakis och osminkade tog vi en promenad! ^^,
 

På bussen påväg till Barcelona!
 

Såhär satt vi hela natten i Barcelona, väntandes på flygbussen nästa morgon!
 


29 februari

Mot Sverige, helt döda!
 


En helt lovely weekend, saknar det!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0