Stress stress stress

Herregud, jag kom hem nu! Och jag måste åka om en timme, har jag ens börjat packa?! Omgomg.. Jag har ialla fall hunnit fixa naglarna (asfina!!), växlat pengar, köpt flygbussbiljett, fått kameran av Rebecka (ska låna hennes! <3) och köpt de sista grejerna inför resan! Nu måste jag fixa mig färdigt innan det bär av till Västerås, imorgon åker jag och Ida till Liverpool! :'D Shite, jag har inte fattat det än, åh vad kul det ska bli! Ha det bäst i Sverige nu allihopa, bilder från resan kommer i helgen om nån vill se! ;* PUSS!

Postat av: Sofia

hoppas du får det underbart! <3

2008-11-04 @ 18:51:21
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: anchi

JA vi vill se! :D och ha det bäst där borta =)

2008-11-05 @ 18:07:39
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart vi vill se bilder! :)

Berätta gärna ganska mycket om hur det var osv. Alltid kul att läsa!^^

2008-11-06 @ 21:03:51

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0