Tack Sofia!

Om ni tittar till vänster på min blogg, under min profilbild så finns det inte bara lite personlig fakta om mig nu, utan även mina resor ligger där! =) Tack vare Sofia, tack för din hjälp! =) Idag då, jag var så sjukt duktig och sprang idag igen (måste skryta om det haha) och det var sjukt kallt but I did it! Sen har jag pratat i telefon med Ida, jobbat och fikat med Mikkan! Vi fikade på Coffee på östermalm, där stötte vi på Isabelle och Madde, trevligt! =) 

Vad händer i helgen, människor?  Åh, gud jag har inga planer, och jag jobbar inte (förutom imorgon kväll) inte förrän söndag kväll, så jag är öppen för möjligheter denna helg (inte vanligt för mig pga jobbet!) så mal på nu med idéer om ni har några! =)

Pussar och kramar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0