Tisdag!

Idag är jag stolt över mig själv, jag var ute och sprang imorse, 6,5 km i snön! Haha, det gick faktiskt bra, höll på att halka 3 ggr bara men jag höll mig uppe! ^^, Idag jobbar jag 16-20, annars har jag inte så mycket mer för mig! Jag tänkte bland annat fixa vidare lite med mina fotoalbum, får se hur det blir med det!

Nu måste jag äta frukost, det blir alltid så sent med det när jag springer innan! Vi hörs senare idag, Pusssspuss!


Postat av: Annie

6,5 km ?! omg, värsta hurtig du är då! :D haha jag va också ute å sprang idag stolt som attan men ja sprang typ 2 km XD hahaha, intresseklubben hoppar

2008-11-25 @ 19:19:27
Postat av: Tillan

Annie: Haha, vad söt du är! Men vadå 2 km är också bra, det är bra att du ens är ute och springer!

2008-11-25 @ 21:30:13
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0