Torsdag!

Godmorgon kära läsare!

Jag har varit riktigt seg den här morgonen, men nu ska jag dra igång mig själv med styrketräning innan frukost! =) Idag ska min älskade bästa vän Bonnie ringa mig! :'D Hon har ju flyttat till Oslo så vi hörs inte så ofta nu! Jobbar 16.30-20.00 idag, efter jobbet ska jag nog hänga med brorsan, kanske middag på stan eller bio, får se vad det blir!

Bill Kaulitz & Victoria Beckham
Den här bilden ligger ute över typ hela nätet nu, läskigt likt va?
 


Nu ska jag kolla på friends, sen är det TRL på MTV kl 14 idag, jag är
med på showen då och ställer en fråga till Tokio Hotel, missa inte det!

Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, har du någon mailadress jag kan nå dig på?



/Emma

2008-11-13 @ 11:15:15
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det var riktigt likt! Bills förebild, haha!

2008-11-14 @ 16:14:58
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0