TRL!

Fanfanfan!! TRL hela veckan med Tokio Hotel var idag på MTV och jag och Rebecka var ju där! (för er som inte vet så var jag med på showen och ställde en fråga till Tokio Hotel) och jag missade det! Iofs såg jag det på TV när jag var i New York men i alla faaaaaaaall!

Jaja, här har ni lite fler av Idas bilder från första kvällen i Liverpool:

Jag, Sabina och Anna på flygplatsen i Liverpool!
 

Den här bilden såg så mycket coolare ut på kameran ^^,
 

Jag utanför Echo arena!
 

Fyllotulls:D
 

Jag och Ida, fyfan vad kul vi hade!
 
 

HAHA! Ida och jag i taxin, maan this night gave me a big hangover next day!
 
... And it was SO worth it! :'D

Resten av Liverpoolresan kommer förhoppningsvis ikväll! =)

Postat av: Sofia

såg dig på trl idag (: tror det var du i alla fall. var väldigt likt leende i alla fall ;)

2008-11-11 @ 19:52:53
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Tillan

:) Det var nog jag! Jag hade rosa klänning när jag intervjuade och en blå body med kjol till det andra dagen, jag var med på TV ganska mkt båda dagarna på TRL! Åh det var så sjukt kuuL!

2008-11-11 @ 19:54:03
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sjukt sööt också :)

2008-11-11 @ 20:21:42
Postat av: Anonym

Snacka om att du har ett bra självförtroende utan anledning?! :E:E:E

2009-02-24 @ 21:41:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0