Westlife's biggest show ever, Croke Park in Dublin - 85.000 viewers!

Resten av New York resan kommer inom ett par dagar, nu ska jag hem till storasyster och hennes pojkvän! =) För gissa vad som kommit hem till henne om inte Westlife live in Croke Park-DVDn! :'D Ni vet den konserten jag var på i Dublin i juni! Och gissa vilka som är med på dvdn om inte vi, haha! Man ser mig luta mig mot Amandas (min syrra) axel och ba njuter under konserten! Två av Westlifes släppta konsert-dvder har jag varit på och jag är med på båda! (Westlife live in Stockholm 2004 + denna!) Ska försöka fota det och lägga ut här sen! =) 

Jag sover kvar hos dom sen, men vi hörs imorgon kväll, för på dagen imorgon ska jag till Gröna lund! Det är julmarknad så jag, storasyrran, Anna, Sandra och sandras engelsman (brittiska dialekten är vi alla fyra lika svaga för!) ska dit och få i oss lite julspirit!

Ha en kul lördag, pusspuss!


Westlife, you will always have a place in my heart! I love you, lads! =)
 


DVD Trailer for Westlife @ Croke Park (85.000 viewers)

 

"Thank you for being here and sharing the best night of my life with us!"
- Shane Filan, 1/6 2008 at Croke Park, Dublin.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0