Turkiet, Alanya, 23-30/6 2007

Den här resan är inte lika mycket att berätta om. Både jag och Anna hade mycket pengar över och hade lust att göra någonting, så hittade jag en billig charter, 1700 kronor var betalade vi för flyg och boende en vecka, plus transporter mellan flygplatser och hotellet! Vi hade en riktig solsemester, dock var det ca 40 grader och turkarna som jobbar i stånden är så OTROLIGT påfrestande och tjatiga att man fick damp! Sen blev jag sjuk också, Anna fick ta mig till sjukhuset och jag fick mediciner! Usch, vad dåligt jag mådde! Så fort jag åt någonting så satt jag på toa i en kvart efter det, mysigt va? Stackars min Anna! ^^, Sen åkte vi på båtsightseeing också, vilket i början var som att ligga i en stekpanna! Vi var ute på havet i en båt och jag typ somnade i solen (började bli sjuk då), lagom smart! Men det var jättevackert att åka runt där, och så såg vi delfiner (vi filmade det så ni kan se det på youtube-klippet om ni scrollar ner)!

Jag på tunnelbanan, mot Arlanda! =)
 

Vi hade fixat oss för att gå ut och äta middag!
 

Anna under middagen =)
 

Påväg mot stranden =) 


Sjukling :/
 

Dagen efter var det dags för båtsightseeingen!
 

Folk typ hoppade i vattnet från berget!! Jag och Anna ba: eh nej!
 



Jag och Anna på båten!
 

Det var så fint, vi simmade runt där!=)
 

Strandprommis!
 

Anna, haha:D
 

Vi gick ut för att äta middag! =)


Solsemester!
 

Jag sista kvällen, dom på matstället bad om att vi skulle testa deras hattar ^^,
 

Hemgång!
 


Så, nu ska jag börja fixa lite med Spanienfotoalbumen, fortsätter med Spanien 07 ikväll, sen är det Essen! :*


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0