:'D

This is a good day.. För Ida fick reda på att hon kan åka till Liverpool! :'D We're goooing!! Så sjukt underbart, jag längtar som fan! Annars idag då.. Jag har åkt in till stan och köpt lite smycken på glitter, sen har jag tränat och jobbat =) Smyckena köpte jag som ett set till EMA ;) (Ni ser dom nedanför), Jaa annars då, jag har precis ätit en fruktsallad ^^ Haha, jaja nu ska jag fortsätta kolla runt hotell coh flyg inför Liverpool, även boka tåg för att åka till Ida innan vi åker till Liverpool! :'D Shit vad glad jag är!


Armbandet!
 

Vanliga stora ringar i silver till örhängen, me like!
 

Hela setet! (Sjukt dålig bild men det var omöjligt att få en bra bild på det!)
 

Ida och jag! Mot Liverpool!:'D




Hur har er onsdag (även kallad lillördag ^^,) varit? :) Pussar!

Postat av: Ida

UNDERBART! <3

2008-10-15 @ 23:57:53
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Galet! :''D

2008-10-16 @ 00:02:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0