död

blööh. morrnmorrn! x( Fyfaan vad trött jag är, jag somnade vid fyra-halv fem och klockan ringer halv sju! GOSH, jag vill bara falla ihop på golvet och somna om! Men ack nej, cuz I gotta get to woork! jag funderar på att cykla till ropsten men fyfaa-aaan vad kallt! Creds till mig om jag gör det (aint going to), men jag jobbar bara till två idag, sen ska jag till ungdomsmottagningen och sno med mig en fet näve med kondomer till Filips present ^^, och idag ska min Bonnie ringa mig oxå :'D Bra dag idag, det är ju fredag på det! =) Och när jag kom ner till köket så har mamma fixat iordning en fin frukost med tända ljus, då slog det mig att hon alltid gjorde det när jag gick i skolan, typ sista året i gymnasiet ivf, så himla gulligt! Har saknat det lite nu när jag alltid äter själv då jag går upp vid typ nio, vanligtvis!

Jaja, off to work! Ha en bra dag, ppl! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0