fredag

Jag tänkte precis skriva "äntligen fredag" men det spelar verkligen ingen roll för mig, jag jobbar 16.30-20.00 ikväll och  16-21.20 både lördag och söndag! aja, typ 400 spänn för det ikväll och 200 kr/timmen för passen i helgen, sjukt värt! Jag skulle först ut med Anna, Josse och Sanna till Berns men sen blev vi inte uppskrivna och jag har fan inte råd ^^, Igårkväll messade Niklas också (en jobbarkompis) och bad om att hitta på nåt kul, men samma sak där, jag har verkligen inte råd att gå ut! :S Så tråkigt, blir hemmakväll ikväll, ganska skönt för jag är galet trött!

Btw, var det bara jag som totalmissa att Tokio Hotel var på MTVLA igårkväll i Mexico? och inte bara det, de vann även alla kategorier de var nominerade i:

Best New Artist International
Best Ringtone - Monsoon
Best Fanclub - Venezuela
Song of the Year - Monsoon

Bild från igår!




Aja, grattis, I guess!^^, hade som sagt ingen aning, såg det på Mirres
(http://miir.blogg.se) blogg! Nu ska jag ut och springa 8 km, Pussen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0