go kväll!

Jag har jobbat HELA dagen, igen! Kvart i två (en kvart innan jag sluta) så får jag ett samtal på jobbet, det var Levent (han som äger en Coop nära-butik i Roslags Näsby, faar away) sopm undra om jag kunde åka direkt från jobbet till honom och jobba vidare till fem, dom var en för lite! Jag sa ja, jag måste ju ha pengar, så jag har pendlat och jobbat sen kvart över 7 imorse, så jag har varit ute och flängt och jobbat i 11.5 timme nu! TRÖTT! Snacka om att det blir hemmakväll med massa mys framför TVn ikväll! =) Imorgon är ju the big parteeey! :'D Då vi ska överraska Filip i lokalen, jag kommer ta massa bilder också, så ni får se hur det såg ut!

Vi hörs senare, snart kallar middagen och det blir räkor med ägg och annat smaskigt! Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0