Hatar trafiken!

Jag slutar 21.20 på jobbet, är det då normalt att vara hemma elva?! Såklart var just min tunnelbana några minuter sen så jag får sitta i Ropsten och vänta på min buss i en halvtimme!! x__x Jaja, slutklagat! Här kommer (äntligen) lite bilder från avslutningsfesten i lördags som vi från jobbet hade fixat för Filip eftersom han åker till Thailand i ett halvår:

Sämst bild på outfiten
 

Sandra, Erika, Niklas och Danne! Det var vi + Emma som åkte dit och fixade iordning innan! =)
 

Filips presenter! (Alla var öl förutom den stora^^)
 

Lokalen! =)
 

HAHA, det här låg bredvid lokalen, grymt för en Coop slussen-fest!
 

Emma och jag!
 

Lite folk i sofforna, i väntan på Filip! Filips bästa kompis Aron och Filips bror
fick dit honom tillsammans, Filip trodde han skulle på en vanlig hemmafest!

 

Filips brorsa Jonas ringde oss 50 driljoner gånger för dom inte hittade,
tillslut hör han av sig och säger att dom är på ingång, så vi gömmer oss
på varsin sida och är beredda på att hoppa fram!
 

Filip fick världens chock, han fattade ingenting! Först ser han några av sina
vanliga polare, sen ser han Sandra och Ida från jobbet och försöker verkligen
koppla vafan alla gör på samma fest, sen inser han att han fan kände alla! :P
Tillslut skriker nån kille "Filips hejdåfest!!" Då fatta han! ^^, Jessica kramar Filip!

 

Filip öppnar presenterna! (Han drack upp all öl, just as we thought! ^^)
 

Jessica, Emma och Ante! xD I love my Konsumfolks!

 

Min Jessica, folks! ^^
 

Peppad Tillan!
 

HAHAHA! Från klockan halv elva tog Jessica kameran och från att hon tog
den har jag endast mongobilder framöver! Detta är då min älskade bög-
kompis Fredrik, hans bästa tjejkompis Ida och jag!
 

 


Parteyy!
 

Aaaaron! :'D
 

Jag och Jessica sprang i korridorerna! ^^,
 

Typ en miljon sånahär bilder!
 

Filosofisnack med Filip och hans vän!
 

Niklas och Cecilia! Glada as usual! :D Jag säger det igen, I love my Konsumfolks!
 


Om ni bläddrar fem inlägg neråt till inlägget "Hey folks!" så har jag skrivit om hela festen, om nån vill läsa! Enjoy!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0