hej älsklingar

Nu är jag hemma, äntligen! Åh, gud vad jag och Sandra handlade bra grejer till Filip idag! Eftersom han ska åka till Asien ett halvår så handlade vi massa saker som är bra att ha! ^^ Vi handlade resorb, alco gel, diarétabletter, flipflops, magväska och massa mer! =) moahah det ska bli gryymt! Annars har jag bytt bort mina tider så jag är ledig när vi åker till Liverpool, everything is fixed! =) Vi har allt bokat och klart!

Btw, Grattis Mirre som vann Christina Aguilera-tävlingen! Fick messet av henne på jobbet och blev helt till mig, fan vad grymt! Mirre älskar Christina lika mkt (och på samma sätt) som jag älskar Bon Jovi och jag kan tänka tanken av att jag skulle få träffa dom.. WOW! Jag är glad för din skull, Mirre! :) Vi ses där fan! :D Mirres blogg: http://Miir.blogg.se

Bilder från idag:  

Vi lunchade på en uteservering högst upp på åhléns! Solen lyste och det var jättemysigt!
 

Jag åt pasta med pesto! =)
 

Påsen med alla presenter, ni ser lite av dom svarta flipflopsen ^^
 

Ha en bra kväll, people! :*



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0