hej bloggen

Gosh! Jag är helt dööd! Imorse regnade det, så när klockan ringde 9.30 för springning så bestämde jag mig att näe, idag ska jag faktiskt få sovmorgon och INTE springa! Så jag ställde om den till halv tolv och somnade om, 10.00 ringer Levent (han jobbade på min affär konsum slussen förut men har nu öppnat en egen "coop nära" som ligger in the middle of no where! Roslags näsby heter det, man tar roslagsbanan från tekniska och blaa bla) och ber mig att komma in på stört, det var typ kris! Så jag slänger på mig kläderna och pallrar mig dit, tog en timma att åka! Sen jobbar jag där 11.30-15.30 sen åker jag direkt till Slussen och jobbar på min konsum halv fem-åtta! Sen tog jag och Sandra ett glas vin efter jobbet och började planera (kommer berätta mer om det senare i veckan eller början av nästa ^^,) Och nu är jag hemma, DÖD! Jag pratade lite i telefon med Sabina oxå, en tjej som också ska till Liverpool så hon jag, Ida och hennes kompis Anna ska åka tillsammans:)

Jag är såååå seg! Måste ner och hämta nåt att äta, hela min dag med mat, dricka och allt har varit totalfuckat!

Hur har ni haft det idag, denna regniga torsdag?

Postat av: Ida

Idag har jag färgat håret på Lina och sen bara tagit det lugnt.

Hoppas det löser sig med biljetterna, jag kollade runt jättemycket idag efter att vi hade snackat men jag hittade inga. Jag pratade med henne också förresten! Sabina. Hon verkar jätte trevlig! :D

2008-10-16 @ 23:52:19
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Angående det, jag ringer dig nu!:P



Btw, fan vad bra att du gillar henne!:D

2008-10-16 @ 23:58:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0