Hej folks!


Gud vad jag är SLUT! överraskningsfesten igår vart jättelyckad i varje fall! Jag mötte upp Erika, Sandra, Niklas, Emma och Danne på jobbet vid halv fem, så drog vi tillsammans sen till lokalen hos Danne! Den var skitsnygg med massa soffor, stort kök, stereo och allt möjligt (bilder kommer). Vi fixade iordning och sen gick vi och köpte de sista grejerna inför kvällen. Vi käkade middag på en pizzeria och började sen fixa iordning oss! Vid niotiden så kom resten av Coop-folket och vid halv tio så kom det fyra stycken av Filips kompisar!

Aron, Filips brorsa, och 10 av deras kompisar kom med Filip vid halv elva, Aron gjorde så brorsan gick in med de 10 vännerna först och för att få Filip att inte gå in så ba tog han tag i honom och ba: "Filip, jag ska bli farsa!" Filip ba: what?!?! :S Haha! Sen kom Filip oxå så hoppade vi alla fram och ba TJUHUU! Haha han blev så chockad, han fattade ingenting!

Han trodde ju bara att dom alla skulle på en vanlig hemmafest! ^^ Vi partade sen resten av natten och hade askul! Haha, en av Filips kompisar som jag satte mig bredvid i soffan ba: "Asså, du är snyggast av alla här ikväll, kan inte vi hångla?" Jag ba: "Eh, asså jag måste hitta Cecilias jacka, hittar du den kan vi göra det!" (Varför sa jag så?! :P) Han ba: "okej!" haha! 

Sen idag så berättade Danne, Fredrik, Erika och några andra om att jag hade gått fram till Filip som låg däckad på soffan, så jag la mig på honom, sen däckade jag oxå på honom! Sen kom två av hans kompisar och leffade honom (slängde sig över honom) och då hade jag tydligen ställt mig snabbt upp och lagt mig i en annan soffa! Sen hade jag däckat totalt! Jag vaknade upp dagen efter halv sju, lokalen var helt tom och det var bara nån liten lampa tänd (det fanns inga fönster) så jag hade inget tidsbegrepp!

Jag var skiträdd och kom inte ens ihåg hur jag hamna i soffan. Jag, Erika, Niklas och Sandra hade ju hyrt ett rum som låg bredvid lokalen med  fyra sängar och så, och jag hade haft nyckeln i klänningsfickan men den var borta! Jag fick panik och flög upp, sprang in till rummet, men då hade dom satt den där kedjespärren på dörren så jag bara kunde öppna ett par centimeter.

Där står jag och skriker in för att väcka någon så dom kunde öppna! Jag skriker på Sandra och får tillslut ett svar "jag kommer straxt!" Sen somnade personen om och ingen kom! Så jag ringer till Fredrik (han sov oxå kvar) och ber honom öppna, så han öppnar dörren, då ser jag att Sandra inte ligger där, så jag hämtar ett täcke (frös som fan!) och springer in i lokalen igen!

Så hittar jag Sandra på en soffa och hon har tagit två stycken soffkuddar (ni vet såna som man sitter på i soffan) och lagt på sig som täcke, HAHA! Jag väcker henne och hon ba: mm hej, jag la mig här för du däckade och jag tänkte att du inte ville sova själv härinne!" Hon är ju för gullig, sen gick jag också och la mig!

Vi vaknade igen vid 10tiden och började då att städa, vi moppade golvet tre gånger och det var vinfläcker och ölburkar överallt! Vi städade i två timmar, sen gick vi till Vällingby centrumet och käkade bakismat! ^^ Vi var så  trötta, och såklart så skulle jag och Sandra jobba idag! Så vi och Erika åker till jobbet och är där vid 2, Sandra började 3 och jag halv 5, så jag vilar i soffan där och Erika gör oss sällskap till Sandra börjar, sen åker hon hem. Det här var nog den jobbigaste dagen att jobba på EVER men vi körde på som alltid, såklart!

Men det var så jäkla kul igår och Filip vart asglad! :'D Jessica fick med sig min kamera hem så bilder kommer nog imorgon kväll, när jag fått tillbaka den. Om jag nu vågar lägga ut dom, de lär INTE vara vackra ^^! Nu ska jag skriva ett viktigt mejl till Sabina och sen SOVA! Vi hörs imorgon!

Puss!

Postat av: Ida

"Eh, asså jag måste hitta Cecilias jacka, hittar du den kan vi göra det!"

HAHAHA <3

2008-10-28 @ 22:40:24
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Ida: HAHA vilken kommentar va:'D

2008-10-28 @ 23:09:33
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0