hemmamys en fredag!


Äntligen hemma, jobbat 16.30-20.00 ikväll och när jag kommer hem så har mamma och pappa gjort fredagsmat :'D (kött med klyftpotatis!) Jag dör vad gott, när vi var små så åt vi det varje fredag, därav fredagsmat! Det var så länge sen sist jag åt det, speciellt här hemma så det var perfa! =) Sen kollade jag lite på Idol med päronen och nu har jag bosatt mig vid min dator, som vanligt! ^^, Jag tänkte ta en lång kvällspromenad ikväll (som vanligt) och ringa några av dom vanliga ^^, alltså Ida, Johanna, Malin (om hon inte var i London buhuu), Bonnie (om hon inte var i Oslo buhuhhuu!!), Sofia, Cissi och ja de gamla vanliga ^^, nu har jag börjat prata mycket med Sabina i telefon oxå, hon som ska åka tillsammans med mig och Ida (+ hennes kompis Anna) till EMA i Liverpool! :) Woho, längtar som fan! När jag kommer hem ska jag nog titta på Dirty Dancing, länge sen senast, jag var BESATT av filmen i somras, jag ville bara till USA och åka ut till nåt dansläger haha! Men visst är den helt underbar?

Hungry eyes (Dirty Dancing):
 




Vi får se om jag slänger upp något till inlägg ikväll eller inte! Tack förresten, för att så många läser om mina resor :) Next up is India! Pusspuss! :*

Postat av: Ida

Hallåååååå svara när jag ringer :*

2008-10-17 @ 23:21:19
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

haha sorry XD har pratat med Johanna och Sabina :* ring igen!

2008-10-17 @ 23:46:53
URL: http://tillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0