Låttips?

Nu är jag hemma igen, bion var jättebra men lite konstig ^^, Kul att ha sett ivf! Jag har läst ut min bok nu, sjukt tråkigt! Men jag MÅSTE tipsa om den! Det är min syrras pojkväns mammas kille som skrivit den! Haha det låter väldigt långsint men jag är nära vän med min syrras kille och har varit det sen långt innan de blev tillsammans, och hans mammas kille är som en andra pappa till honom så det är mer som min kompis "andrapappa" ^^, Jaja, den heter ivf Låt den rätte komma in, skriven av John Ajvide Lindqvist! Den är sjuukt äcklig men så himla bra! Jag har inte läst en bok på typ 2-3 år, jag är verkligen ingen bokläsare men den här var enkelt skriven och helt fantastisk! Den är inte såå lång heller, 415 sidor! Läs den! Den har premiär på bio i veckan oxå! :)

Jag behöver förresten lite låttips till sköna partylåtar, snälla hjälp!

Postat av: Ida

Du! När jag och Lina var på Lotus i lördags så kom din och min låt (du vet, "Bill på balkongen" haha) och jag bara "DET ÄR MIN OCH TILLANS LÅÅÅT! :'D :'D" Hahaha!

2008-10-22 @ 13:55:42
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Jaa! :D Gud vad vi ska ha den som en pepplåt precis innan vi drar! ;'D

2008-10-22 @ 13:56:24
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0