lördag

Åh, vad härlig dag! Solen skiner och det är löördag! Det spelar iofs inte så stor roll för mig eftersom jag jobbar lite hela tiden ^^, jobbar bland annat idag 16-21.20 sen ska jag fika med Mia och Jessica =) Trevligt trevligt! Nu börjar jag få lite panik här, Ida har hittat sin klänning hon ska ha på the EMA:s (se den på hennes blogg: http://iiea.blogg.se) och jag veet inte vad jag ska ha på mig längre, måste ut och leta oxå, får ta det nästa vecka! Giih, längtar som fan!:'D

Yeay, min kära vän Anna joinar mig med en dag på stan i jakt efter klänning! Om jag hittar något så får ni se det sent ikväll eller imorgon! =) Jag har även köpt 2 till par örhängen, stora ringar för jag älskar det, snyggast i världen!


Ha en bra lördag! :*



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0