Myskväll!

Mmm, äntligen får jag äta godis! =) Som vissa redan vet så äter jag onyttigt 1 gång varannan vecka, sen tränar jag osv för att, jaa jag vill vara fit for fight + jag mår så himla bra utav det! Nu sitter jag och småäter lite på mitt godis och mår mest illa :P värt! haha, jaja. vad gör man inte för en gottiskväll?

Men berätta, vad har ni haft för er/ska ha för er denna lördagskväll? :)


Postat av: Ida Andersson

Det blir/blev en lugn kväll för mig. Ville festa men det verkar inte finnas så mycket att hurra för här omkring. Hoppas på att komma ner till dig & testa den där reggeaton-klubben snart ;D

2008-10-11 @ 22:17:06
URL: http://www.myspace.com/iiea
Postat av: Tillan

ja absolut, men kan du ringa mig eller, mrs skulle ringt för en timma sen??:P

2008-10-11 @ 22:39:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0