Nattuggla

Såklart glömde Jessica bort att lämna min kamera så jag får den imorgon -__- Jaja, vad gör man! Jag har hållt på att testa kläder ikväll, vill komma på vad jag ska ha på mig kvällen innan EMA, då ska jag, Ida, Mirre och Mirres kompis dra ut på nån bar i Liverpool och ta nåt glas att dricka =) ÄLSKAR brittiska så jag kmr vara i paradiset! Jag har tänkt ha på mig en slimmad svartvit halterneck-klänning, min svarta, korta jacka och till det antingen svarta stövlar eller pumps! Låter det bra? =)

Imorgon är det bara en vecka tills jag åker till Ida, dagen efter det är det moot Liverpool som gäller! =) Åh, det ska bli så jääkla kul, längtar ihjäl mig!

Imorgon åker Johanna, en av mina nära kompisar till Australien.. I ETT HALVÅR! Samma sak med Filip, han åker om en vecka till Asien. Jag kommer sakna mina kära vänner, men vilka upplevelser ni kommer ha och jag är avundsjuk! Ha det bäst!

Jag och Johanna i Indien, januari 2008!
 

Sov gott, kära läsare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0