segdag

Jag och Josse har bara latat oss, kollat på film och snackat skit! Skönt med såna dagar också, ibland! Anna kom precis hit också, eller för typ en timme sen, så nu sitter vi alla tre här som sega muppar! ^^, Näe, Nu måste jag börja göra mig iordning eftersom jag ska in till stan och gå på bio med mamma! Vi ska se Vicky Cristina Barcelona, hoppas den är bra! Vi ska även käka middag på stan, men jag är nog hemma vid 9-tiden så vi hörs då!

Mina hyllor i mitt omgjorda rum:
 

Italienbilderna kom idag! =)  
 

Vår fruktsallad!



Ha en mysig tisdag!:*


Postat av: Anna

grymt snyggt! :)

2008-10-24 @ 11:10:51
Postat av: Tillan

Anna: tack:)

2008-10-24 @ 18:22:49
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0