snart sovdags

Jag kom precis hem från en lång promenad. Haha, jag är verkligen en person som inte kan sitta still! Idag har jag sprungit 8 km innan frukost, cyklat till och från ropsten när jag skulle till jobbet (ca 1 mil sammanlagt) plus att jag var ute och gick nu och pratade i telefon med Ida och Sandra och gick typ 4 km, ska snart ut igen och ringa Sabina! Åh jag älskar att vara ute, har aldrig varit en in door person! Jaja, ska försöka somna i skaplig tid ikväll, kommer nog inte hända men jag ska försöka!

Kommentera mer folket :D alltid lika kul att läsa, imorgon ska jag börja lägga ut resorna! Hoppas ni gillar det!

Puss!

Postat av: Ida Andersson

Fy faaan vad jag vill komma igång med mitt bloggande igen, jag blir galen när jag läser här och inte kan skriva ut jag med. Haha, fan..

Om de där människorna bara kan fixa bloggnamnet nångång vore jag tacksam.



Alltid lika roligt att prata med dig <3 Hörs imorgon igen ;) Puss, godnatt!

2008-10-14 @ 00:32:25
URL: http://www.myspace.com/iiea
Postat av: Tillan

hahaa :D kul att du läser ivf^^,



Detsamma, vi höörs imorgon :D Puss!

2008-10-14 @ 01:12:11
Postat av: Ida

Kolla in adressen 8D Hahaha!

Fy fan, jag måste be någon fixa bloggen, den är ju så otroligt ful nu.

Hörru, jag ska också ta & lägga ut bilder & videor från TH-resorna så du måste lova att kommentera? =) Jag gör det självklart när du gör det. :*

2008-10-14 @ 02:44:20
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Yeaay finally;* Ja klart jag gör!:)

2008-10-14 @ 09:57:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0