söndag

Idag har jag börjat med mitt träningsprogram =) jag jobbar med armar, rygg, bröst och mage, sen drar jag ut och springer intervall (upp och ner för en backe i en kvart), dett gör jag var tredje dag innan frukost, annars kör jag 8 km en dag, 6 km en dag, sen intervall och träningsprogrammet igen! Så varje dag innan frukost, gud vad jag ser resultat! Jag har hållt på nu i typ 6 veckor, man blir så glad över resultat! Jaja, sen har jag bara ätit frukost och chillat, och så har jag ringt jobbet, HALLELULIJA, min mobil var i skåpet på jobbet! :') Lycka! Ikväll jobbar jag 16-21.20, men jag måste åka in tidigare och fixa lite grejer, det är därför jag inte kunde komma till min älskade Sofia som firar sin 19årsdag med lite te och tårta hos sig (hon fyllde i torsdags)! Så synd.. Nu ska jag fixa med lite ramar i rummet, vi hörs senare! :*

Min vackra Sofia på mösspåtagningen i våras! :)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0