Söndag

Hej bloggen! =)

Usch, jag kunde verkligen inte somna inatt, ni vet när man ligger och vrider sig och det bara går inte! Jag var dock jättetrött och gäspade och allt möjligt men ändå var det totalt omöjligt! Jaja, jag somnade i varje fall vid tre och klockan ringde kvart i sju, en PIGG Tillan som vaknade! :P Nu är jag på jobbet i varje fall och jag är vaken (och faktiskt ganska pigg)! Efter jobbet ska jag till friskis som sagt, träna skivstång och sen ikväll ska jag jobba vidare med bloggen, som jag lovat! =) Åh förresten, jag har väärldens beslutsångest! Ni vet kanske att man fick ansöka om att få köpa biljetter till EMA (Europe Music Awards i Liverpool), fick man deras "godkännande" så får man köpa, annars inte! Jag fick precis mejl om att jag får köpa 2 biljetter, och jag vill såå gärna men jag är inte så rik atm! Jag får in lönen på onsdag, så jag tror fan jag gör det! =) Jag kommer ta med mig Ida (iiea@bilddagboken och snart även iiea.blogg.se) Om vi åker så lovar jag att mobilblogga varje dag och berätta hur det är, om ni vill det! =) Nu ska jag käka lite lunch! Hörs ikväll!:*

Jag saknar sommaren, ge mig!
(bild från sommaren 2007, notera mitt mörka hår, så ser det ut när det inte är solblekt, nu har jag även blonda slingor!)


Postat av: Hanna

Om ni åker vore det jättekul med lite mobilbloggning under tiden! Jättekul över huvud taget att några svenska är där =)

2008-10-12 @ 17:48:09
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Tillan

Then mobilbloggning it is =) :*

2008-10-12 @ 19:52:39
Postat av: Anchi

ja klart vi vill! skulle vara grymt kul =)

2008-10-13 @ 00:38:32
URL: http://anchis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0