Sovdags!

Nu ska jag ta och gå och lägga mig, jag jobbar trots allt imorgon 08.00-16.30! Till er som är lika resgalna och spontana som mig på den fronten, skaffa jobb på mataffär! Grym lön, helger är det 100% OB, OB är tillägg på lönen som man får när man jobbar "värre" pass, som kvällar och helger! På mataffärer är det, till skillnad från hotell&restaurang-jobb, 100% OB som sagt! På hotell&restaurang-jobb är det ofta ca 15 kronors OB-tillägg. Jag får alltså ca 200 kronor/timmen imorgon! Så det är fett värt det! Jag lovar även att fixa till min blogg så den blir snygg och mer "villig" att läsa! =)

Jag står och filosoferar i vackra Italien!




Pusspuss!


Postat av: Lowisa

Åh underbara Italien!:D

Jag ska åka dit på höst lovet med familjen i 5 dagar :D

Det ska bli mysigt,extra mysigt om det är sådär +25 grader oxå som det var igår :D

2008-10-12 @ 15:06:03
Postat av: Tillan

Åh, det är perfekta tiden att åka dit på! :D våren eller hösten, det är helt underbart!

2008-10-12 @ 16:40:27

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0