Tisdag

Idag är ju Tokio Hotels fanparty-tävling, kvart över åtta ikväll startar den! Jag jobbar 16.30-21.20 idag så jag får tävla när jag kommer hem! Vet inte ens om jag ska åka, men man kan ju alltid tävla lixom! =)

Jag är så himla nervös, tänker på London hela tiden! Tänk om vi inte hittar något boende, tänk om vi har för dålig lön där för att klara oss? Tänk om vi inte ens hittar något jobb? Åh, nervositeten... stressen.. Jag vill så himla gärna flytta dit! Aja, det ska vi också så får vi göra det bästa av situationen där! Det är inte förrän i februari i alla fall!

Bjuder på en jättegammal bild på Jossan, Erika och mig! =) 2006 tror jag det var?
 


Postat av: Anonym

när åker du till london? och med vem? och hur länge? många frågor.. :P

2008-10-28 @ 15:40:07
Postat av: Tillan

Haha,jag åker i februari på obestämd tid med mina kära vän Anna!:)

2008-10-28 @ 18:31:16
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0