Torsdag

Hej folket =)

Jag har precis suttit i telefon (igen) med de som säljer biljetter i Liverpool! Igår så köpte jag ju biljetter till mig och Ida och idag åt Sabina och Anna, now we're going for sure! :D

Idag blir det ingen springning btw, får ta 8 km imorgon, min fot gör fortfarande lite för ont! Jag vet att det försvinner när man tränar mkt på den men jag är för känslig ^^

Idag ska jag och Sandra till stan och shoppa lite presents till Filip! Det är såhär att Filip, en jobbarkompis till oss, ska sluta för han ska åka och backpacka i Asien i ett halvår *buhu* kommer sakna honom så! Vi har samlat in 100 kr från typ alla på Coop som ska räcka till present, lokalen som vi ska vara i på lördag och ha en överraskningsfest, och sen typ massa snacks och stuffs! =) VI tänkte köpa typ kondomer, hink&spade etc. bra saker att ha i Asien according to us! ;) 

Här har ni vår störda katt, han ligger i solljuset och vrider sig för fulla muggar! När han är på lekhumör ska man inte börja röra honom, då börjar han vilja "leka" med handen! ^^

 

Jag jobbar 16.30-20.00 så det blir ingen blogguppdatering förrän ikväll! Jag kommer direkt hem från jobbet sen, för Bonnie ska ringa mig ikväll! :'D Ni vet, min allra bästa vän som nu flyttat till Oslo med en kompis för att jobba! Så länge sen vi pratade, ska bli helt underbart!<3

Postat av: elvira

KESO MIN ÄSLKLIIIIIING<333 Jag älskar hnm :'')<3 PUSSUNGE<3

2008-10-23 @ 12:47:53
URL: http://elviraas.blogg.se/
Postat av: Tillan

me 2!<3

2008-10-23 @ 22:22:44
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: erikis

Kasper (L) sakna! :D

2008-10-25 @ 12:28:35
Postat av: Tillan

Erika: aaoow <3:'D

2008-10-25 @ 13:07:02
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0