trött

Jag ska faktiskt sova nu, är föör trött! Och vet ni? Jag tror jag glömde min mobil på jobbet, jag känner mig handikappad, en del av mig är borta! x( Hoppas bara den är där nu, är den inte där så är den typ borta, då DÖR jag ju! X( Be för mig, den måste vara där! Det är iofs det logiska men tänk oom! Aja, sov gott folks!:*

Feett schnygg bild, Cya om typ 2½ vecka! ;)
 


Postat av: Isa

jag vet exakt hur du känner dig!

ses vi idag?

2008-10-19 @ 09:50:01
URL: http://isardow.blogg.se/
Postat av: Tillan

Isa: Buhu!:( nääe, jag jobbar idag, måste åka in tidigare så jag hinner inte!:'(

2008-10-19 @ 10:56:36
Postat av: Ida

Jag trodde fan att Tom hade tomtemössa först när jag såg bilderna lite mer framifrån. Haha! Okej om han har den där när han har röd keps över, som för ett tag sedan i Mexico, men det ser verkligen ut som han klippt av en tomteluva här :'D Men i övrigt är han like het som vanligt. ;)

2008-10-19 @ 19:51:02
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0